Serviciul de Asistență Judiciară ANUNȚURI
IMPORTANT!
Modalitatea de transmitere a referatelor plătite din fondurile MJ pentru decontare
Depunerea referatelor plătite din fondurile MJ se va face cu respectarea următoarelor condiții:
- Se transmit doar în perioada 20-25 a lunii, prin e-mail
- Se transmit doar la adresa de e-mail: av_cristina.badau@yahoo.com
- Se transmit doar cu toate rubricile referatului scrise citeț și cu ștampila lizibilă. În caz contrar, vor fi refuzate la plată de contabilitatea instanțelor/parchetelor
- Se transmit doar cu menționarea CORECTĂ în referat a instanței/parchetului care a încuviințat onorariul
- Se transmit doar scanate SEPARAT după cum urmează:
- Referatul într-un document .pdf separat
- Adresa într-un document .pdf separat
- Doar în următoarele situații se anexează separat și hotărârea/extrasul din hotărâre/încheierea/extrasul din încheiere/extrasul din rechizitoriu ca documente doveditoare acordării onorariilor:
- în cazul dosarelor civile
- a dosarelor care au fost preluate de la un parchet la altul
- în caz de disjungeri/conexări
- când onorariul acordat de instanță/OUP este mai mare decât cel care ar fi trebuit acordat conform protocolului.
Regulile se aplică și în cazul în care se transmit mai multe referate, acestea fiind transmise separat pentru fiecare dosar. Nu se scanează toate referatele sau toate adresele într-un singur document .pdf
Neîndeplinirea condițiilor de mai sus, precum și în situația referatelor incomplete sau cu documente lipsă duce la respingerea acestora la decontare și reluarea procedurii în luna următoare.
Mențiune: Adresa de desemnare a avocaților de pe listele de permanență se transmite de aceștia către SAJ Cluj-Napoca în termenul stabilit de Regulament (în aceeași zi sau în ziua imediat următoare) spre înregistrare. În caz de nerespectare a acestei obligații, referatul transmis spre decontare, a cărei adresă nu a fost trimisă anterior spre înregistrare, va fi respins la decontare în luna respectivă, urmând ca adresa să fie transmisă spre înregistrare ulterior perioadei de decontare.
BAROUL CLUJ
Serviciul de Asistență Judiciară Cluj-Napoca
Situația plății oficiilor
la data de 08.10.2025
Luna aceasta se achită următoarele oficii:
Curtea de apel - luna septembrie
Tribunal si judecatorii - luna septembrie
Tribunal militar - luna iulie si august
Parchetul Curtii de Apel - luna august
Raman neachitate:
Parchetul Tribunalului - aprilie, mai, iunie, iulie, august si septembrie
Parchetul de pe langa tribunalul militar - august si septembrie
DIICOT- iulie, august si septembrie
--------
Notă: Luna de plată se raportează la luna în care se transmite centralizatorul cu referatele către organul judiciar. Astfel, dacă referatul a fost depus în 20-25 a lunii, el este procesat și transmis luna următoare, până în data de 8-10 a lunii. Prin urmare, referirea, de exemplu, la luna martie, ca lună de plată, se raportează la referatele depuse în februarie și procesate/transmise în luna martie.
ANUNȚ: În atenția avocaților definitivi și stagiari înscriși pe listele de permanență și în Registrul de Asistență Judiciară Cluj
DEPUNEREA REFERATELOR ÎN VEDEREA PLĂȚII ONORARIILOR AFERENTE LUNII MARTIE 2021 se va efectua în perioada 25.02.2021 – 28.02.2021 prin intermediul poștei electronice, așa cum s-a procedat și în lunile trecute, pe adresa av_cristina.badau@yahoo.com. Referatele vor fi însoțite de adresele de repartiție și, acolo unde este cazul, de sentințe/ încheieri/extrase din…
Anunț cu privire la întârzierile de plată a onorariilor din fondurile FMJ cuvenite celor înscriși în registrul de asistență judiciară
Având în vedere întârzierile la plată privind onorariile din fondurile FMJ cuvenite celor înscriși în registrul de asistență judiciară, Baroul Cluj a transmis Tribunalului Cluj și Curții de Apel Cluj o solicitare de plată a sumelor restante din lunile noiembrie, decembrie, 2020 și ianuarie, 2021.
ANUNȚ: În atenția avocaților definitivi și stagiari înscriși pe listele de permanență și în Registrul de Asistență Judiciară
DEPUNEREA REFERATELOR ÎN VEDEREA PLĂȚII ONORARIILOR AFERENTE LUNII FEBRUARIE 2021 se va efectua în perioada 25.01.2021 – 31.01.2021 prin intermediul poștei electronice, așa cum s-a procedat și în lunile trecute, pe adresa av_cristina.badau@yahoo.com. Referatele vor fi însoțite de adresele de repartiție, iar acolo unde este cazul, de sentințe/ încheieri/extrase din…
ANUNȚ: În atenția avocaților stagiari și definitivi înscriși în Registrul de Asistență Judiciară
Regăsiți aici și aici formularele puse la dispoziție de SAJ Cluj.
ANUNȚ: ÎN ATENȚIA AVOCAȚILOR STAGIARI ȘI DEFINITIVI înscriși pe listele 4, 5 și 6 de permanență
În perioada 23.12.2020 – 04.01.2021, solicitările pentru asistența judiciară din oficiu se vor efectua de către INSTANȚELE DE JUDECATĂ/ORGANELE DE URMĂRIRE PENALĂ direct de pe listele de permanență comunicate prin e-mail și afișate pe site-ul Baroului. Activitatea SAJ se va desfășura în regim de permanență, telefonic la nr. 0732-124614, așa…