Serviciul de Asistență Judiciară ANUNȚURI
IMPORTANT!
Modalitatea de transmitere a referatelor plătite din fondurile MJ pentru decontare
Depunerea referatelor plătite din fondurile MJ se va face cu respectarea următoarelor condiții:
- Se transmit doar în perioada 20-25 a lunii, prin e-mail
- Se transmit doar la adresa de e-mail: av_cristina.badau@yahoo.com
- Se transmit doar cu toate rubricile referatului scrise citeț și cu ștampila lizibilă. În caz contrar, vor fi refuzate la plată de contabilitatea instanțelor/parchetelor
- Se transmit doar cu menționarea CORECTĂ în referat a instanței/parchetului care a încuviințat onorariul
- Se transmit doar scanate SEPARAT după cum urmează:
- Referatul într-un document .pdf separat
- Adresa într-un document .pdf separat
- Doar în următoarele situații se anexează separat și hotărârea/extrasul din hotărâre/încheierea/extrasul din încheiere/extrasul din rechizitoriu ca documente doveditoare acordării onorariilor:
- în cazul dosarelor civile
- a dosarelor care au fost preluate de la un parchet la altul
- în caz de disjungeri/conexări
- când onorariul acordat de instanță/OUP este mai mare decât cel care ar fi trebuit acordat conform protocolului.
Regulile se aplică și în cazul în care se transmit mai multe referate, acestea fiind transmise separat pentru fiecare dosar. Nu se scanează toate referatele sau toate adresele într-un singur document .pdf
Neîndeplinirea condițiilor de mai sus, precum și în situația referatelor incomplete sau cu documente lipsă duce la respingerea acestora la decontare și reluarea procedurii în luna următoare.
Mențiune: Adresa de desemnare a avocaților de pe listele de permanență se transmite de aceștia către SAJ Cluj-Napoca în termenul stabilit de Regulament (în aceeași zi sau în ziua imediat următoare) spre înregistrare. În caz de nerespectare a acestei obligații, referatul transmis spre decontare, a cărei adresă nu a fost trimisă anterior spre înregistrare, va fi respins la decontare în luna respectivă, urmând ca adresa să fie transmisă spre înregistrare ulterior perioadei de decontare.
BAROUL CLUJ
Serviciul de Asistență Judiciară Cluj-Napoca
Situația plății oficiilor
la data de 05.02.2025
Luna aceasta se achită următoarele oficii:
Tribunal si judecatorii - luna ianuarie
Curtea de apel - luna ianuarie
Parchetul Tribunalului - luna septembrie, octombrie, noiembrie si decembrie
Tribunal militar - luna decembrie
Parchetul de pe langa Tribunalul militar Cluj - luna decembrie
DIICOT - luna decembrie si ianuarie
Raman neachitate:
Parchetul Tribunalului - luna ianuarie
Tribunal militar - luna ianuarie
Notă: Luna de plată se raportează la luna în care se transmite centralizatorul cu referatele către organul judiciar. Astfel, dacă referatul a fost depus în 20-25 a lunii, el este procesat și transmis luna următoare, până în data de 8-10 a lunii. Prin urmare, referirea, de exemplu, la luna martie, ca lună de plată, se raportează la referatele depuse în februarie și procesate/transmise în luna martie.
Anunț privind înscrierea în R.A.J. (Registrul de Asistență Judiciară – Oficii) și R.C.S. (Registrul Curatorilor Speciali)
Perioada de înscriere: 01.09.2024 – 30.09.2024.
Anunț SAJ: termen retragere/înscriere în Registre
Stimați avocați, Vă informăm că a fost aprobat intervalul 01.08.2023 – 18.08.2023 pentru înscrirea/retragerea avocaților în/din Registrul de Asistență Judiciară al Baroului Cluj, în Registrul curatorilor speciali, precum și înscrierea pe listele de permanență, acestea operând de la data de 01.01.2024.Modelul de cereri se regăsesc pe site-ul Baroului Cluj la secțiunea Asistență judiciară/formulare…
ANUNȚ: În atenția avocaților definitivi și stagiari înscriși pe listele de permanență și în Registrul de Asistență Judiciară Cluj
LA SOLICITAREA ORDONATORILOR DE CREDITE, VA ANUNTAM CA INCEPAND CU LUNA IANUARIE 2022 SE MODIFICA PERIOADA DE PREDARE A REFERATELOR, ACEASTA FIIND IN INTERVALUL 20-25 A FIECAREI LUNI. DEPUNEREA REFERATELOR ÎN VEDEREA PLĂȚII ONORARIILOR AFERENTE LUNII FEBRUARIE- 2022, se va efectua în perioada 20.02.2023 – 25.02.2023 prin intermediul poștei electronice,…
ANUNȚ: În atenția avocaților definitivi și stagiari înscriși pe listele de permanență și în Registrul de Asistență Judiciară Cluj
LA SOLICITAREA ORDONATORILOR DE CREDITE, VA ANUNTAM CA INCEPAND CU LUNA IANUARIE 2022 SE MODIFICA PERIOADA DE PREDARE A REFERATELOR, ACEASTA FIIND IN INTERVALUL 20-25 A FIECAREI LUNI. DEPUNEREA REFERATELOR ÎN VEDEREA PLĂȚII ONORARIILOR AFERENTE LUNII FEBRUARIE- 2022, se va efectua în perioada 20.01.2023 – 25.01.2023 prin intermediul poștei electronice,…
ANUNȚ: În atenția avocaților definitivi și stagiari înscriși pe listele de permanență și în Registrul de Asistență Judiciară Cluj
LA SOLICITAREA ORDONATORILOR DE CREDITE, VA ANUNTAM CA INCEPAND CU LUNA IANUARIE 2022 SE MODIFICA PERIOADA DE PREDARE A REFERATELOR, ACEASTA FIIND IN INTERVALUL 20-25 A FIECAREI LUNI. DEPUNEREA REFERATELOR ÎN VEDEREA PLĂȚII ONORARIILOR AFERENTE LUNII DECEMBRIE- 2022, se va efectua în perioada 20.12.2022 – 25.12.2022 prin intermediul poștei electronice,…