Organizare BAROUL CLUJ
Conducerea și organizarea activității
Conducerea și organizarea activității Baroului Cluj între adunările generale este asigurată de consiliul și decanul baroului.
Prin Hotărârea nr. 121/13.09.2018, Consiliul Baroului Cluj a adoptat un nou Regulament de funcționare. Prin Hotărârea nr. 130/10.05.2022, acest Regulament a fost actualizat.
Detalii asupra componenței departamentelor Consiliului și a atribuțiilor aferente acestora regăsiți în secțiunea dedicată acestora.
Aparatul administrativ al Baroului Cluj este format din:
Secretariat Consiliu: Raluca PETRUȚ
Secretariat Barou: Ioana HOSSU, Diana GALOȘ, Andreea CÎMPEANU
Serviciu Contabilitate: Adela FILIP
Casierie: Csilla PALAGYI, Mihaela DUMA
Administrare sediu: Ovidiu BRICI
Garderobă: Mihaela MÎNDRU
Serviciul de curățenie: Jenica CSEREI