Serviciul de Asistență Judiciară ANUNȚURI
Important! Modalitatea de transmitere a referatelor plătite din fondurile MJ pentru decontare
Depunerea referatelor plătite din fondurile MJ se va face cu respectarea următoarelor condiții:
- Se transmit doar în perioada 20-25 a lunii, prin e-mail
- Se transmit doar la adresa de e-mail: av_cristina.badau@yahoo.com
- Se transmit doar cu toate rubricile referatului scrise citeț și cu ștampila lizibilă. În caz contrar, vor fi refuzate la plată de contabilitatea instanțelor/parchetelor
- Se transmit doar cu menționarea CORECTĂ în referat a instanței/parchetului care a încuviințat onorariul
- Se transmit doar scanate SEPARAT după cum urmează:
- Referatul într-un document .pdf separat
- Adresa într-un document .pdf separat
- Doar în următoarele situații se anexează separat și hotărârea/extrasul din hotărâre/încheierea/extrasul din încheiere/extrasul din rechizitoriu ca documente doveditoare acordării onorariilor:
- în cazul dosarelor civile
- a dosarelor care au fost preluate de la un parchet la altul
- în caz de disjungeri/conexări
- când onorariul acordat de instanță/OUP este mai mare decât cel care ar fi trebuit acordat conform protocolului.
Regulile se aplică și în cazul în care se transmit mai multe referate, acestea fiind transmise separat pentru fiecare dosar. Nu se scanează toate referatele sau toate adresele într-un singur document .pdf
Neîndeplinirea condițiilor de mai sus, precum și în situația referatelor incomplete sau cu documente lipsă duce la respingerea acestora la decontare și reluarea procedurii în luna următoare.
Mențiune: Adresa de desemnare a avocaților de pe listele de permanență se transmite de aceștia către SAJ Cluj-Napoca în termenul stabilit de Regulament (în aceeași zi sau în ziua imediat următoare) spre înregistrare. În caz de nerespectare a acestei obligații, referatul transmis spre decontare, a cărei adresă nu a fost trimisă anterior spre înregistrare, va fi respins la decontare în luna respectivă, urmând ca adresa să fie transmisă spre înregistrare ulterior perioadei de decontare.
BAROUL CLUJ
Serviciul de Asistență Judiciară Cluj-Napoca
Anunț privind plata onorariilor din oficiu
În atenția avocaților care au depus referate pentru oficii, vă anunțăm că începand cu data de 07.03.2019 până în 29.03.2019 se pot depune la casieria Baroului facturile pentru oficii. Se plătesc următoarele:Urmărirea penală pentru lunile noiembrie, decembrie și ianuarie DICOT pentru lunile decembrie și ianuarie Parchetul CA pentru lunile decembrie și…
Anunt privind plata oficiilor
Pentru colegii avocați interesați: plata onorariilor pentru oficii se face și pentru lunile octombrie, noiembrie, decembrie 2018 (doar cele decontate de Curtea de Apel și Tribunal). Pentru detalii individuale vă rugăm să vă adresați casieriei.
IMPORTANT – Anunț SAJ în atenția avocaților din oficiu definitivi și stagiari
ANUNȚ ÎN ATENȚIA AVOCAȚILOR DIN OFICIUDEFINITIVI ȘI STAGIARIPREDAREA REFERATELOR ÎN LUNA DECEMBRIE SE VA FACE ÎN INTERVALUL :17.12.2018-21.12.2018 În același interval de timp se vor ridica și delegațiile speciale de către avocații care intră de serviciu pe:lista numărul 4 :interval 21.12.2018-28.12.2018 lista numărul 5: interval :28.12.2018-04.01.2019lista numărul 6: interval :04.01.2019-11.01.2019 Coordonator…
Anunț SAJ. În atenția avocaților înscriși pe lista nr. 1
Vineri, 30.11.2018, Biroul de Asistență Judiciară Cluj este închis. Avocații stagiari și definitivi care intră de serviciu pe lista nr. 1 pot să-și ridice delegațiile speciale în perioada 27-29.11.2018 De asemenea, cei care trebuie să restituie delegațiile speciale o vor face vineri, 07.12.2018. Cluj-Napoca, 26.11.2018 Coordonator SAJ Cluj av. Bădău…
ANUNȚ IMPORTANT SAJ – Actualizare Registru SAJ și Registru curatori
În atenția – avocaților definitivi care doresc rămânerea, înscrierea sau retragerea în/din registrul de asistență judiciară (oficii) precum și în registrul curatorilor speciali – avocaților stagiari care doresc rămânerea, înscrierea sau retragerea în/din registrul curatorilor speciali Vă aducem la cunoștință faptul că perioada de înscriere atât în registrul de asistență…
- « Anterior
- 1
- …
- 11
- 12
- 13