Serviciul de Asistență Judiciară ANUNȚURI

IMPORTANT!

Modalitatea de transmitere a referatelor plătite din fondurile MJ pentru decontare


Depunerea referatelor plătite din fondurile MJ se va face cu respectarea următoarelor condiții:

  • Se transmit doar în perioada 20-25 a lunii, prin e-mail
  • Se transmit doar la adresa de e-mail: av_cristina.badau@yahoo.com
  • Se transmit doar cu toate rubricile referatului scrise citeț și cu ștampila lizibilă. În caz contrar, vor fi refuzate la plată de contabilitatea instanțelor/parchetelor
  • Se transmit doar cu menționarea CORECTĂ în referat a instanței/parchetului care a încuviințat onorariul
  • Se transmit doar scanate SEPARAT după cum urmează:
    • Referatul într-un document .pdf separat
    • Adresa într-un document .pdf separat
  • Doar în următoarele situații se anexează separat și hotărârea/extrasul din hotărâre/încheierea/extrasul din încheiere/extrasul din rechizitoriu ca documente doveditoare acordării onorariilor:
    • în cazul dosarelor civile
    • a dosarelor care au fost preluate de la un parchet la altul
    • în caz de disjungeri/conexări
    • când onorariul acordat de instanță/OUP este mai mare decât cel care ar fi trebuit acordat conform protocolului.

Regulile se aplică și în cazul în care se transmit mai multe referate, acestea fiind transmise separat pentru fiecare dosar. Nu se scanează toate referatele sau toate adresele într-un singur document .pdf

Neîndeplinirea condițiilor de mai sus, precum și în situația referatelor incomplete sau cu documente lipsă duce la respingerea acestora la decontare și reluarea procedurii în luna următoare.

Mențiune: Adresa de desemnare a avocaților de pe listele de permanență se transmite de aceștia către SAJ Cluj-Napoca în termenul stabilit de Regulament (în aceeași zi sau în ziua imediat următoare) spre înregistrare. În caz de nerespectare a acestei obligații, referatul transmis spre decontare, a cărei adresă nu a fost trimisă anterior spre înregistrare, va fi respins la decontare în luna respectivă, urmând ca adresa să fie transmisă spre înregistrare ulterior perioadei de decontare.

BAROUL CLUJ

Serviciul de Asistență Judiciară Cluj-Napoca


 

Situația plății oficiilor

la data de 08.10.2025

 

Luna aceasta se achită următoarele oficii:

 

Curtea de apel - luna septembrie

Tribunal si judecatorii - luna septembrie

Tribunal militar - luna iulie si august

Parchetul Curtii de Apel - luna august

 

Raman neachitate:

 

Parchetul Tribunalului - aprilie, mai, iunie, iulie, august si septembrie

Parchetul de pe langa tribunalul militar - august si septembrie

DIICOT- iulie, august si septembrie

 

--------

Notă: Luna de plată se raportează la luna în care se transmite centralizatorul cu referatele către organul judiciar. Astfel, dacă referatul a fost depus în 20-25 a lunii, el este procesat și transmis luna următoare, până în data de 8-10 a lunii. Prin urmare, referirea, de exemplu, la luna martie, ca lună de plată, se raportează la referatele depuse în februarie și procesate/transmise în luna martie.

ANUNȚ privind DEPUNEREA REFERATELOR – luna noiembrie 2021

ANUNȚ: În atenția avocaților definitivi și stagiari înscriși pe listele de permanență și în Registrul de Asistență Judiciară Cluj DEPUNEREA REFERATELOR ÎN VEDEREA PLĂȚII ONORARIILOR AFERENTE LUNII NOIEMBRIE 2021 se va efectua în perioada 25.10.2021 – 31.10.2021 prin intermediul poștei electronice, așa cum s-a procedat și în lunile trecute, pe…

Citeste mai mult ...

ANUNȚ privind DEPUNEREA REFERATELOR – luna octombrie 2021

În atenția avocaților definitivi și stagiari înscriși pe listele de permanență și în Registrul de Asistență Judiciară Cluj DEPUNEREA REFERATELOR ÎN VEDEREA PLĂȚII ONORARIILOR AFERENTE LUNII OCTOMBRIE 2021 se va efectua în perioada 25.09.2021 – 30.09.2021 prin intermediul poștei electronice, așa cum s-a procedat și în lunile trecute, pe adresa…

Citeste mai mult ...

ANUNȚ: În atenția avocaților definitivi și stagiari înscriși pe listele de permanență și în Registrul de Asistență Judiciară Cluj

DEPUNEREA REFERATELOR ÎN VEDEREA PLĂȚII ONORARIILOR AFERENTE LUNII SEPTEMBRIE 2021 se va efectua în perioada 25.08.2021 – 31.08.2021 prin intermediul poștei electronice, așa cum s-a procedat și în lunile trecute, pe adresa av_cristina.badau@yahoo.com. Referatele vor fi însoțite de adresele de repartiție și, acolo unde este cazul, de sentințe/ încheieri/extrase din…

Citeste mai mult ...

ANUNȚ cu privire la REGISTRUL DE ASISTENȚĂ JUDICIARĂ ȘI REGISTRUL CURATORILOR SPECIALI 2022

ÎN ATENȚIA AVOCAȚILOR DEFINITIVI CARE DORESC RĂMÂNEREA, ÎNSCRIEREA SAU RETRAGEREA ÎN/DIN  REGISTRUL DE ASISTENȚĂ JUDICIARĂ (OFICII), PRECUM ȘI ÎN REGISTRUL CURATORILOR SPECIALI   AVOCAȚILOR STAGIARI CARE DORESC RĂMÂNEREA, ÎNSCRIEREA SAU RETRAGEREA ÎN/DIN REGISTRUL CURATORILOR SPECIALI   Vă aducem la cunoștință faptul că, perioada de înscriere atât în Registrul de Asistență Judiciară, cât…

Citeste mai mult ...

Situația plății oficiilor pentru asistența judiciară de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Cluj

Publicăm aici Memoriul Baroului Cluj cu privire la situația plății oficiilor pentru asistența judiciară de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Cluj și răspunsul primit de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Cluj în acest sens.

Citeste mai mult ...

Ultimele anunțuri