Serviciul de Asistență Judiciară ANUNȚURI
Important! Modalitatea de transmitere a referatelor plătite din fondurile MJ pentru decontare
Depunerea referatelor plătite din fondurile MJ se va face cu respectarea următoarelor condiții:
- Se transmit doar în perioada 20-25 a lunii, prin e-mail
- Se transmit doar la adresa de e-mail: av_cristina.badau@yahoo.com
- Se transmit doar cu toate rubricile referatului scrise citeț și cu ștampila lizibilă. În caz contrar, vor fi refuzate la plată de contabilitatea instanțelor/parchetelor
- Se transmit doar cu menționarea CORECTĂ în referat a instanței/parchetului care a încuviințat onorariul
- Se transmit doar scanate SEPARAT după cum urmează:
- Referatul într-un document .pdf separat
- Adresa într-un document .pdf separat
- Doar în următoarele situații se anexează separat și hotărârea/extrasul din hotărâre/încheierea/extrasul din încheiere/extrasul din rechizitoriu ca documente doveditoare acordării onorariilor:
- în cazul dosarelor civile
- a dosarelor care au fost preluate de la un parchet la altul
- în caz de disjungeri/conexări
- când onorariul acordat de instanță/OUP este mai mare decât cel care ar fi trebuit acordat conform protocolului.
Regulile se aplică și în cazul în care se transmit mai multe referate, acestea fiind transmise separat pentru fiecare dosar. Nu se scanează toate referatele sau toate adresele într-un singur document .pdf
Neîndeplinirea condițiilor de mai sus, precum și în situația referatelor incomplete sau cu documente lipsă duce la respingerea acestora la decontare și reluarea procedurii în luna următoare.
Mențiune: Adresa de desemnare a avocaților de pe listele de permanență se transmite de aceștia către SAJ Cluj-Napoca în termenul stabilit de Regulament (în aceeași zi sau în ziua imediat următoare) spre înregistrare. În caz de nerespectare a acestei obligații, referatul transmis spre decontare, a cărei adresă nu a fost trimisă anterior spre înregistrare, va fi respins la decontare în luna respectivă, urmând ca adresa să fie transmisă spre înregistrare ulterior perioadei de decontare.
BAROUL CLUJ
Serviciul de Asistență Judiciară Cluj-Napoca
Regulament SAJ Cluj
Stimați membri ai Baroului Cluj, Publicăm aici Regulamentul actualizat privind activitatea serviciului de asistență judiciară a Baroului Cluj. Regulamentul a fost modificat și actualizat prin hotărârea nr. 244/ 07.12.20221 a Consiliului Baroului Cluj.
ANUNȚ privind DEPUNEREA REFERATELOR – luna ianuarie 2022
În atenția avocaților definitivi și stagiari înscriși pe listele de permanență și în Registrul de Asistență Judiciară Cluj DEPUNEREA REFERATELOR ÎN VEDEREA PLĂȚII ONORARIILOR AFERENTE LUNII IANUARIE- 2022- avand in vedere perioada Sarbatorilor de iarna, se va efectua în perioada 10.12.2021 – 15.12.2021 prin intermediul poștei electronice, așa cum s-a…
ANUNȚ privind DEPUNEREA REFERATELOR – luna decembrie 2021
ANUNȚ: În atenția avocaților definitivi și stagiari înscriși pe listele de permanență și în Registrul de Asistență Judiciară Cluj DEPUNEREA REFERATELOR ÎN VEDEREA PLĂȚII ONORARIILOR AFERENTE LUNII DECEMBRIE 2021 se va efectua în perioada 25.11.2021 – 30.11.2021 prin intermediul poștei electronice, așa cum s-a procedat și în lunile trecute, pe…
ANUNȚ privind DEPUNEREA REFERATELOR – luna noiembrie 2021
ANUNȚ: În atenția avocaților definitivi și stagiari înscriși pe listele de permanență și în Registrul de Asistență Judiciară Cluj DEPUNEREA REFERATELOR ÎN VEDEREA PLĂȚII ONORARIILOR AFERENTE LUNII NOIEMBRIE 2021 se va efectua în perioada 25.10.2021 – 31.10.2021 prin intermediul poștei electronice, așa cum s-a procedat și în lunile trecute, pe…
ANUNȚ privind DEPUNEREA REFERATELOR – luna octombrie 2021
În atenția avocaților definitivi și stagiari înscriși pe listele de permanență și în Registrul de Asistență Judiciară Cluj DEPUNEREA REFERATELOR ÎN VEDEREA PLĂȚII ONORARIILOR AFERENTE LUNII OCTOMBRIE 2021 se va efectua în perioada 25.09.2021 – 30.09.2021 prin intermediul poștei electronice, așa cum s-a procedat și în lunile trecute, pe adresa…