Comunicare din 02.11.2020 a Judecătoriei Cluj-Napoca privind suspendarea activității la Registratură
Urmare a confirmării unui caz de infectare cu SARS COV-2 în cadrul departamentului Registratură al Judecătoriei Cluj-Napoca, în vederea luării tuturor măsurilor de dezinfectare necesare pentru buna desfăşurare a activităţii instanţei, în condiţii de siguranţă, se aduce la cunoştinţa publicului următoarele:
-Activitatea în cadrul departamentului Registratură va fi suspendată începând cu data de 3 noiembrie 2020 până în data de 6 noiembrie 2020.
-Accesul la Registratură nu va fi permis în perioada amintită, urmând ca toate actele adresate instanţei să fie comunicate prin mijloacele de comunicare electronică (fax, e-mail) sau prin poştă.
Judecătoria Cluj-Napoca depune eforturi în vederea luării tuturor măsurilor necesare pentru prevenirea răspândirii infecţiei cu SARS COV-2 în cadrul instituţiei, astfel încât activitatea de judecată să nu fie afectată.
Comunicarea poate fi văzută aici.