Organizare BAROUL CLUJ

Identitate

Baroul Cluj este organizat şi funcţionează în baza Legii nr. 51/1995, republicată, în cadrul Uniunii Naţionale a Barourilor din România, succesoarea de drept a Uniunii Avocaţilor din România.

Baroul Cluj este entitate de interes public, cu personalitate juridică, fără scop patrimonial, cu buget și patrimoniu propriu.

Conducerea Baroului Cluj

În conformitate cu prevederile art. 50 alin. 1 din Legea nr. 51/1995 organele de conducere ale Baroului Cluj sunt:

În cadrul Baroului Cluj îşi desfăşoară activitatea și următoarele comisii:

Baroul Cluj-6313

Conducerea și organizarea activității

Conducerea și organizarea activității Baroului Cluj între adunările generale este asigurată de consiliul și decanul baroului.

Prin Hotărârea nr. 121/13.09.2018, Consiliul Baroului Cluj a adoptat un nou Regulament de funcționare. Prin Hotărârea nr. 130/10.05.2022, acest Regulament a fost actualizat.

Detalii asupra componenței departamentelor Consiliului și a atribuțiilor aferente acestora regăsiți în secțiunea dedicată acestora.

Aparatul administrativ al Baroului Cluj este format din:

 

Secretariat Consiliu: Andreea CÎMPEANU

Secretariat Barou: Ioana HOSSU, Diana GALOȘ, Kinga LUCACIU

Serviciu Contabilitate: Adela FILIP

Casierie: Csilla PALAGYI, Mihaela DUMA

Administrare sediu: Ovidiu BRICI

Garderobă: Mihaela MÎNDRU

Serviciul de curățenie: Camelia UȚIU